2406 zakopane app ban 600x100

NGG 67

Pod koniec grudnia wydaliśmy kolejny (6/2022) numer Nowego Gabinetu Ginekologicznego. Jako, że to okres świąteczny i czas prezentów, postanowiliśmy udostępnić go w wersji pdf do pobrania dla wszystkich lekarzy.

Nowy Gabinet Ginekologiczny nr 5/2022Zaburzenia żylne miednicy, etiopatogeneza endometriozy, hymenoplastyka, aktualne rekomendacje dotyczące szczepień przeciwko SARS-CoV-2 kobiet ciężarnych i karmiących oraz opis pierwszego zabiegu z wykorzystaniem mikrosondy inPROBE – to tematy poruszane na łamach piątego w tym roku zeszytu magazynu Nowy Gabinet Ginekologiczny.

Nowy Gabinet StomatologicznySpersonalizowana terapia PCOS - rola myo-inozytolu; zastosowanie dydrogesteronu w poronieniu zagrażającym, u pacjentki z ryzykiem nadciśnienia tętniczego indukowanego ciążą - opis przypadku; wykorzystanie iniekcyjnego tropokolagenu w terapii ran i blizn; doustne leki stosowane w walce z SARS-CoV-2; algorytm zastosowania urządzeń EBD w ginekologii estetycznej - to tylko niektóre tematy artykułów opublikowanych w najnowszym numerze Nowego Gabinetu Ginekologicznego.

Nowy Gabinet GinekologicznyWolumetria warg sromowych większych; szczepienia przeciwko SARS-CoV-2 w ciąży; co to jest ultrasonografia kontrastowa; zastosowanie krioablacji w leczeniu gruczołu piersiowego oraz wpływ pandemii COVID-19 na wzrost lęku u ciężarnych - to najciekawsze tematy poruszone w najnowszym lipcowym wydaniu Nowego Gabinetu Ginekologicznego.

Nowy Gabinet GinekologicznyWpływ otyłości na rozwój nowotworów, przeszczep tłuszczu autologicznego, opieka nad pacjentkami z endometriozą nowe wytyczne ESHRE oraz jak poprawić wykrywalność RSM w gabinecie ginekologicznym – to najciekawsze artykuły opublikowane w majowym numerze Nowego Gabinetu Ginekologicznego.

Czasopismo dla ginekologówOmikron, czyli co wiemy o nowym wariancie SARS-CoV-2, podsumowanie badania wykorzystania Protokołu Nrose, nowy schemat postępowania w screeningu Raka Szyjki Macicy, czy niezaszczepieni lekarze i pielęgniarki mogą nadal pracować, do czego potrzebne są nam badania nieinwazyjne NIPT – to główne tematy najnowszego wydania Nowego Gabinetu Ginekologicznego.