2406 zakopane app ban 600x100

baner ngg NPC2024

Jestem właścicielem placówki medycznej. Zamówiliśmy wdrożenie ochrony danych osobowych przez Internet oraz dokonaliśmy wpłaty. Firma wydawała się wiarygodna i miała dużo pozytywnych komentarzy. Po wpłacie pieniędzy kontakt z firmą się urwał. Ich strona internetowa nie działa, a telefon nie odpowiada. Wiemy, że nie tylko my zostaliśmy oszukani. Do kogo w takiej sytuacji mamy się zwrócić? Czy jest szansa na odzyskanie naszych pieniędzy?

ODPOWIEDŹ: To zależ, czy podpisywali Państwo umowę pisemną z tą firmą czy też nie. Jeśli nie, muszą Państwo zgłosić popełnienie przestępstwa na odpowiednim komisariacie policji. Proszę jednak pamiętać, że taka sytuacja w żadnym razie nie zwalnia Państwa z obowiązku wprowadzenia dokumentacji RODO. Nie wolno się powoływać na sytuację, że ktoś Państwa oszukał, zapłaciliście mu za wykonanie usługi, której on nie wykonał.
Jeśli umowa została podpisana, to należy się domagać zwrotu wpłaty z tytułu niewykonania umowy w oznaczonym terminie.